MerveeD Nalan07 süt sade soda yeşil elma vs gecırmıyor ise gaviscon şurup deneyın oda gecırmezse en ıyısı lansor benım doktorum lansor yazdı 32 haftalıgım sadece 2 hafta mıde yanması cekmısımdır bu zamana kadar
kahvesever__ Nalan07 önceden çok yanıyordu şimdi çok yanmıyor artık naneli sakız iyi geliyordu bana deniye bilirsin
Nalan07 MerveeD yok gaviscon rennie soda karbonat hepsini denedim doktoruma sorayım bakalım ne diyecek 25. Haftamdayım bende deliricem artık
isilbydr Nalan07 canım ben çok çektim o mide yanmasından ve bulantısından 32 hafta içindeyim 31 e kadar kustum deli gibi midem yandı. Geçen hafta Migrosda gezerken Pınar ım bağışıklık zencefil aromalı bir içeceğini buldum doktoruma danıştım günde 1 şişeyi içmemin bir zararı olmiyacagını söyledi 1 haftadır hamileliğimin tadını çıkarmaya başladım.
Nalan07 isilbydr acaba şu kefir gibi olanlardan mı içiyosunuz kefirse bende tüketiyorum ama inanılır gibi değil gerçekten daha 3 ay var doğuma allahım yarıdımcı olsun hepimize
Nalan07 Hamile bir tanıdığım var 38 de o da lansor diye mide koruyucu varmış sabah aç karnına iç dedi doktoruma danışmadan almadım demesine göre bir kere bile yanma olmuyormuş midesinde çok iyi mutlaka al falan dedi bilmiyorum bakalım son çare artık
Deletedmom_7 Nalan07 arkadaşin bahsettiği kefir değil https://imgyukle.com/i/EZSrd6 Bu geçen ben de görmüştüm bundan migrosta
isilbydr Nalan07 kefir değil Migros sanal markette Pınar ım bağışıklık yaz zencefil aromalı bir su çıkacak 250 ml bir şişe. Beni ben yaptı yaa kendime geldim hamileliğimin tadını çıkarıyorum günüm güzel geçiyor hayata döndüm yeniden