Fhryhsn başlarda düşük riski varsa, daha sonra da erken Doğum riski varsa önermiyor doktorlar aşıyı. Ben bebek biraz daha büyüsün istiyordum yaptırmak için, 30 hafta da yaptıracaktım ama erken Doğum riskim başladı doktorum da yaptırma dedi aşıyı o yüzden