pijamaboregi Kızlar kendi doktorum bebeğin geriden geliyor dedi. Devlet riskli plesanta kireçlenmiş dedi. Perinatoloji geriden gelme durumu yok şimdilik normal gebeliğe geç şuanlık bir şey yok dedi. Tüm bunların yanı sıra yolculuk yapabilir miyim kafam karıştı😐
user124578 pijamaboregi nst de sancım çıkıyordu 29 da başlayan bir sancı git gide arttı 37 de yolculuk yaptım ve 37 de 123 u görmüştük 35 te açıklığım başladı 1 cm ardına nişanım geldi 12 saat yolculuk yaptım ha bu arada suyumda 5. Aydan beri azdı doktor yolda doğurursun diyordu sonuç normal doğum beklerken doguramadım 10 gün sonra sezeryane donduk