Bugün itibari ile 37+4 haftalık hamileyim🥰şimdi kırklı haftada olanlar kızmasın bana🙈 bazen bende erken mi acaba diye düşünüyorum…şurda ramazanlığa az kaldı o zamana kadar kendimi de toparlarım diye düşünüyorum. Hemen ayağa kalkmak istiyorum. Ramazanlıkta doğum biraz sıkıntılıymış çevremdeki herkes oruç ama ben değilim🥺 yinede hayırlısı ile hayırlı olan zamanda gelsin de diyorum 😍sizden de kolay doğum için kendime ve tüm hepimize dualarınızı bekliyorum🥰🥰🥰