İyi özel hastanelerde oluyor epidural doğum.. bikaç cm açılmaya kadar bekliyolar sonra belden bi iğne yapıyorlar katetel takıyolar doğumdan sonra cıkarıyolar onu doğumun sonuna doğrı sıklaşan o dayanılamz ağrıları cidden yok ediyor ve rahatlama sağlıyor orda süper biiey bence tek eksisi ise doğum sonu ıkınmak gerektiği icin ıkınmak zor oluyor onu da dr ebeler bi sekilde hallediyor