Meryemeryem Merhaba kızlar..33 haftamda doktora gittik,suyumum azaldığını söyledi ayrıntılı ultrasonda doktor,ama başka bir şeyde söylemedi..ilac falanda yazmadı..şimdi son 2 gündür,çok az alt çamaşır islanıyor..su olduğu belli,ama belki akıntıdır diye bekliyorum,çünkü damla damla oluyor..kimde böyle bir durum oldu?ne yaptınız?doğumunuz nasıl gecti?bu arada artık 35 haftalığız..
Deletedmom15257 Meryemeryem canım şu gelince o sıcaklığı insan hissediyo suyun sizlsmasi iyi degil enfeksiyon riskiniz cokk yuksek.seninde bebeğinde bunu doktira acil belirtmen gerek
Meryemeryem Deletedmom15257 ama ben hiç bir şey hiss etmiyorum,sıcaklık falan hic hiss etmiyorum,sadece az islandığını tuvalete gidince görüyorum..pazartesi yalnız doktora gidicem:(
Deletedmom15257 Meryemeryem canım olabilir suyun azalmış da ve sen o ıslaklığı görmüşsen olabilir tabiki doktora söylenen gerek o test çekip bakacak ama korkma olmayabilirde sakin ol doktora anlat inşallah değildir😘