Kızlar dünde yazmıştım nişan geldi galiba diye hafif ağrılarımda ve kasılmalards olunca hastaneye gittik gece. Nst de 5 dk bir sancım cıktı düzenli olarak ama açılmam yok. Sizce bu doğum başlangıcı mı ne zaman doğururum en gec boyke oldugunda başına gelen var mı ?