Bu sayfadan alışveriş yapan var mı ? Çok sinirlendim gerçekten benim başıma gelen geldi mi acaba başınıza ? Saat sipariş ettm özellijle sordum siyah yapıyor musunuz diye evet imalathaneyiz dedi siparişi oluşturana kadar o kadar güzel konuştular ki anlatamam neyse saati sipariş verdm üstüne basa basa da siyah olacak dedim tamam dediler parayı attım saat 2 gün içinde elime ulaştı ama gold rengi geldi mesaj attım hemen ben siyah istemiştim değiştirebilir miyiz diye cevap vermediler. Farklı instangramdan yazdm cevap verdiler ordan söyledm engellediler numaramı engellediler 3 tane ayrı hesaptan yazdım her yerden engellediler. Aşırı sinirliyim yapamıyorsan söyle yapamıyorum de engellemek ne ya birde 50 bin takipçili sayfa güvendm aldım. Şikayetçi olsam ne ama yapabilecek olanlardan rica ediyorum yorum yapar mısınız sayfasına böyle bitirmek istiyorum onları resmeen