11Merve11 Kızlar merhaba ben 8+3 hamileyim. Bu hafta kalp atışı duymak için gittik doktor bebeğin büyümediğini 3mm olduğunu haftaya tekrar bakıp kürtaj olmam gerektiğini söyledi böyle bir şey yaşayan var mı
Hatice_gzr2505 11Merve11 kalp atışını duydunuz mu peki duyduysanız şöyle bişey var bazı bebekler geriden yada ilerden gidebiliyor bu da iki hafta ileri yasa gerilik normal karşılanıyor döllenmeye bağlı olarak kürtaj demesi biraz saçma olmuş sonuçta çocuğun bir hastalığı yoksa bunu size yapmaya da hakkı yok
Ccansuuu 11Merve11 merhaba bende kalp atışını duyduktan sonra lekelenmem üzerine gittim doktora 10 haftalıkken kese büyümüştü ama bebek büyümemişti kesem düZenli ve tam 10 haftalıktı bebek 8 haftalıktı kalp atışı yoktu bazen olabiliyor öyle ama bekleyin bir hafta daha belki geç döllenmedir sizin
Aysehsdmr 11Merve11 merhaba bende yaşadım 9 haftalikti bebek 6 haftada kalmıştı. Kanamam oldu benim. Sizin böyle değildir belki geçmiş olsun.
minikkelebegimmmmmm 11Merve11 bebek beslenemediği için küçük kalmış olabilir.inş herşey yolundadır ama olaki kürtaj olmanız gerekirse tekrar hamile kalmadan genetik test yaptırın kendinize ve eşinize.pıhtılaşmanız varsa böyle şeylere sebep oluyor.tecrübeyle konuşuyorum.2 kez yaşadım ben
11Merve11 Hayır kalp atışını duyamıyorum dedi duyamadık malesef. Kese normal boyutunda bebek küçük kalmış dedi ptesi tekrar bakıcak ama internette hiç görmedim bu durumu yaşayan genelde hep boş gebelik yaşayanlar var
Hatice_gzr2505 11Merve11 inşallah bir sorun yoktur fındık fıstık ceviz türü bişeyler yiyin gelişmemişse geliştirir bunlar bebeği
Ccansuuu 11Merve11 lekenlemeden sonra doktora gittim hemen kalp atışı alamıyorum haftasına göre de bebek küçük dedi hareket yok dedi içim rahat etmedi başka doktora da gittim alttan da baktılar aynı şeyleri söylediler ertesi gün de anestezi ile kürtaj oldum