zeyolin Kızlar rahim ağzım açılmış 1 cm açıklıkla yatıyorum hastanede akşamdan beri ama şuan olan sancımda azaldı nerdeyse ne yapsam ne etsem yardım edinn hastaneden doğurmadan çıkmak istemiyorum bu kadar ayağa kalkmışken ortalık 🤣🤣
Baloglumveannesi zeyolin canım 1 cm ile neden yatış verdi ki evinde de bekleyebilirsin evinde daha rahat hissedeceğinden açılman daha kolay olur bence evine gidip bekle yoksa suni sancıyı dayayacaklar sanırım 😶
zeyolin Baloglumveannesi sancılarım çok sıktı ve 100lerdeydi yatış yaptı o yüzden ama sonra durdu resmen 🤣