Srfe_01 Kızlar bazı şehirde anneye süt bebeğe can projesı adında hamılelere aylık 12 lıtre süt yardımı yapılıyormuş bu hakkını kullanan varmı ve hangi şehirde yararlandınız kayseride olupda faydalanan varmı bu projeden 🙂
Betulbahadir Srfe_01 bilemiyorum ama çoğu yerde var sanırım bunu saglik ocagindan ogrenebilirsin ben normalde izmirde ikametgah adresim ama ailemin yanina geldim dogum icin burdan aliyorum ikametgah sorunu olmuyor bi saglik ocagiya falan gorusup ogrenebilirsin
Mira4627 Gaziantep de yaşıyorum bana da geldi süt sanırım 45 günde bir gelecekmiş bana daha bir defa geldi
Gnz Fatma4495 o zaman bulunduğumuz.ilçenin kaymakamlığına sorucaz yarin oburgun bi sorayim teşekkür ederim