Mca ben varsayım olduğunu düşünüyorum maskeler filan kalktı ya insanlar izinlerde kalkar mı diye düşünüyor bence ama sonuçta covid devam ediyor ve gebeler için riskli şimdi kaldırsalar bile kışın vakalar patlayınca yine getirecekler o yüzden kaldırmazlar gibi geliyor