Kızlar evde test yaptım pozitif çıktı kan verdim değer düşük çıktı yükselmesini bekliyip iki güne bir kan vericem ama adet olacakmış gibi sancı normal mı ? Ara ara geliyor her zman değil hemen tuvalete koşuyorum bakıyorum normal akıntı gibi ama kaç haftaya kadar devam eder acaba. Kanamaya döner diye içim içimi yiyiyor