SenarSaklDemirkap Canım öncelikle hayırlı olsun bebişin🙏😍 Bende de olmuştu malesef sepsertti döndükçe canım acıyordu duş masaj emzirmek ve sütü sağmak iyi geliyor ki ben biraz ağır geçirmiştim 😞 Hatta mayıs ayında doğalgazı sonuna kadar yakmıştım 2 battaniye ile yatmıştım ateşim 38.5 olmuş Ne büyük delilik evde çocuk ve ben tektik Ablam geldi hemen camları açtı duşa soktu beni öyle kendime geldim😞