pekk1
Merhaba, ben de bu sabah itibariyle tam 36. Haftamı doldurdum. Geçen hafta 35. Haftadayken karnimda asagiya dogru inme, sol bacagimda agri-uyusukluk-hatta basarken cekme gibi semptomlarim oluyordu. Adet agrisi tarzinda ufak kramplar yasadim. Cuma gunu doktora gittigimizde bebegimin dogum kanalina cok erken girdigini ve cok ilerledigini, her an dogumun olacabilecegini soyledi. Bu nedenle bir haftadir evde yatak istirahatindeyim. Bebegi mumkun oldugunca iceride tutabilmek icin. Size tavsiyem hic geciktirmeden derhal gidip ozellikle pelvik-vajinal muayene yaptirmaniz. Dilerim saglikla kavusun♥️