nilindunyasi1 İki gün önce bademciklerim şişti doktora gittim ama ilaç kullanamazsın dedi deneyip faydasını gördüğünüz bişey oldu mu tuzlu suyla gargara bal denedim ama hiç fayda etmedi
bilginsmomm nilindunyasi1 adaçayını kaynat sadece gargara yap gün içinde aklına geldikçe. 3 gün yapsan tamamen geçer, bana çok iyi geldi👍🏻
inciveannesii nilindunyasi1 taze zencefil, limon ve şekeriniz yok ise bal deneyin, bana çok iyi gelmişti, çok geçmiş olsun 🌸
Cakmaafrodit Şey aslında sarımsaklı süt yapıyorlar grip gibi olanlara denesek zararı olur mu ki bir netten bakmak lazım