Bende de tsh düşüklüğü vardı 0.119du doktorum zorda kalmadıkça ilaç vermek istemedi ilaç kullanmamam ve kullanmam aynı zarara çıkıyordu çünkü. iki hafta bekledik yükselme kaydedince ilaç niyetinden vazgeçti çok şükür. Doktorun ilaç veriyorsa bir bildiği de vardır tsh düşüklüğü hafife alınacak birşey değil vücut herşeyi attığı gibi bebeği de vücuttan atmaya çalışabilirmiş ilaç veriyorlarsa da bir sebebi vardır korkma önemli olan kontrollerini aksatmaman ve bebeğini sağlıkla kucağına alman 💙