Fbd Epidural önermem tamam sancıyı güzel kesiyor ama hiç bişey hissedemiyorsun ve ıkınamıyorsun sizi korkutmak gibi olmasın ama Epidural yüzünden ıkınamadım bebeğim kanal da kaldı kafasını vakkumla çektiler 4 aylık oldu oğlum ve benim hala bel ağrım var . Hastaneye de gece 02:23 de gittik ebe sabaha doğurursun dedi 3 saat dayandım sancıya. Sonra Epidural diye ağladım oldum ve ertesi gün 13:43 de doğdu oğlum Yani Epiduralden kaynaklanmış tüm bunlar . İlk doğumdu bir daha asla almam