Ayss344 ay olur mu ne acı çekecek . Egzersiz yapıyor cigerleri için bebişcağız napsın dışarda da dünya var adapte olması gereken onların işi bizimkinden zor 😄dün ben cok endiselenince anlattı bak dedi diyaframı kasılı bu bilmem kaç puan, elleri ya da ayaklarını kendine çekmesi gerek bu bilmem kaç puan bak bacaklarını çekmiş dedi, neyse el ya da ayaklarıyla hareket etmesi gerekiyormuş bir de uzatıp çekip falan sanırım bu bilmemkaç puan dedi falan. Bu bilgi işinize yarar mı bilmem artık🤣 tabi benim icim yine rahat etmedi cunku bu sefer de niye bacakları hareket ettirmiyor da ellerini cok oynatıyor diye analık işte gece 10a kadar nst ydim 😂