Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 21+1 olduk kasıklarım fena halde ağrıyor ve bebek hala aşağıda gibi hissediyorum sizce neden?
Hatice_gzr2505 Gulcandnrts benimki de kasıklarımda solda hişsediyeoum hep orda sadece hareket ederken bir göbeğime çıkıyor sağ tarafta hissediyorum ama sürekli kasıgımda bugün tam 22 haftalık olduk
Denizyldzm Gulcandnrts bnimde yan durdugu için sürekli aşağıda 26.cı haftadayım şükür ama bazen değişiyor ultrasonnda görünce