GlahKanat 37. Haftaya girdim geceleri kasık ve karın ağrılarından uyuyamıyorum yataktan ilk kalktığımda topallıyorum. Günde en az iki kere wc ye çıkıyorum ishal şekilde. 3 kere lekelenmem geldi. Şuan göbek deliğim ağrıyo😔 bunları yaşayan varmı ne anlama geliyo doktor randevum perşembe😔
cinderella GlahKanat bende 37 deyim aynı sorun bende de var şimdi de yürürken belime ve kasığıma ağrı giriyor inşallah Doğum belirtileri dir Allahım kurtarsın bian önce ya 😘😬
cinderella GlahKanat 37+4 deyim bende daha fazla bekleyemicem galiba inşallah 38. Haftada gelir bebişlermiz