Rbsb1803 Allah yardımcınız olsun, sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza inşallah. 2 sezeryan geçirmiş bir anne olarak tavsiyem doktor yürü dedikten sonra bol bol yürümeniz, başta zor oluyor kalkmak ama emin olun yürüdükçe kendinize gelecek daha kolay toparlanacaksınız.