Merhaba arkadaşlar benimde zorlu geçen bir doğum hikayem var size anlatmak istiyorum.
Öncelikle pazartesi gününe kadar tam 41 haftalık olunca doktorum doğumu baslatmamiz gerek dedi çünkü kaka yapma gibi durum lar olurmuş falan neyse ikinci dogumdur zaten kolay olur çünkü ilki normal dedi . Pazartesi sabah yatisim yapıldı. Suni sancı verildi . Hiç durmadan yürüdüm oturdum kalktım pozitif olmaya çalışıyorum. Acilmalar başladı. Doktorum suyumu patlatti sürekli muayane oldukça zorlandım ama acilmalar hızlandı neyse dedim tamam doğuruyorum az kaldı dayan. Ama olmayınca olmuyor tabii muayanede 8-9 oldun çatala çıktım. Mesaneyi boşalttılar nasıl ikiniyorum ama yok olmuyor bebek kafası yukarda doktorlar ne yaptıysa olmadı bende de güç kalmadi ama sancılar çok acı acı geliyor tabi aynı zamanda nstye bağlıyım ikinamiyorum gelmiyor kafası aşağı inmedi. Kalp atışları duusnce doktor sezeryana alayım mı dedi bende tamam dedim o sancılarla çatıdan sezeryana alındım. Bebek sağlıkla doğdu şükürler olsun da çok çok zordu iki doğum yaptım gibi bir şey oldu. Allah yardımcımız olsun hanımlar bir kere daha anladım kadın olmak zor güzel ama zor. Hepimize kolaylıklar dilerim Allah bı kere de dogurtsun sağlıkla çocuklarımızı 🙏🏻🤗