rukiye0306 ben dün normal doğum yaptım postum var eğer imkanınız varsa özele gidin derim bu tabiki doktordan doktora değişiyor ama bana böylesi denk geldi bir daha hamile lik istemiyorum ha okursa da enerji asla ve asla büyük konusmayayayim buraya gelmem direk özelde bulurum iyi bi doktor arastiri öyle yaparım bu benim ömür boyu unutabilecegim bir sey değil ki