Kizlar 15+2 oldum ama öyle bir haldeyim ki sanki 8. Ayimdayim çalışmıyorum evdeyim ufak tefek işlerimi kendim yapıyorum ama şu 1 haftadır aşırı derecede bel kasık ağrısı yaşıyorum bacaklarım ağrıyor kısacası belimden aşağısı aşırı sızlıyor çok da kilo almadım normal gidiyorum ama kendimi kaldıracak halim yok gibi bu haftalarda normal mi ?