seym4 Doktorum haftaya kadar gelmezse 8′ine randevu almamı söyledi. Hangi gün geleceğini bilmeden beklemek insana heyecan veriyor. Allah herkese nasip etsin. Hayırla, sağlıkla alalım kucağımıza anneler sizde durumlar neler?
Kelebekk-0307 seym4 benimde 7 nisan kendi tarihi ama kızımın keyfi yerinde ne bir sancı ne bir ağrı hibie belirti yok doktorum kendi haline bıraktı bakalm ne zaman gelecek 😊
Ayse_35 seym4 benimde pazartesi 38 hafta bitiyor, Çarşamba nst olacak, sancı olup olmayacağı merak ediyorum, ilk kızımda nst kasılma olduğu belliydi 38 haftadaama ben hissetmiyordum, 4 gün sonra (38+4) da doğum sancım başlamıştı
Bebekannesii1 @seym4 ay aynıyız bizim doktor Perşembe gel seni suni sancıyla doğurtayım dedi ama gelmezse 8 nisana kadar yolu var 🙈🙈🙈 çok heyecanlı ve gergin bi durum
seym4 Bebekannesii1 niye kendi hâline bırakmıyo ki. Doktor bana gelmezse 8nde hastaneye randevu al dedi. O zamnda gelmezse eve yollarlar yine çağırırlar suni sancı verirler dedi. Allah hayırla almanızı nasip etsin.
EsengulC seym4 ben oğlumu suni sancıyla doğurmuştum dün geceki sancımdan sonra suni mi istesem tekrar diye düşündüm valla
EsengulC seym4 benim de son 15 gün artık bi doğsa diyorum ya ikidir de yalancı sancılarım oluyor belimden bi vuruyor ki yarın gidicem bakalım ne dicek doktor