4yaprakliyonca Ne zaman başladı ne zaman geçti sizlerde? Her şeyden tiksinme, iğrenerek bakma, kokulara tahammülsüzlük peşine de bulantı. 8+1
Bahar1508 4yaprakliyonca tam o zamanlar ama ne zaman biteceği belli değil ben haşlama tavuk cok severdim kokusu da beni hic rahatsız etmezdi ama hamileliğim boyunca o kokudan dolayı migdem bulandı
benimmdunyamm 4yaprakliyonca 16+4 oldu hala geçmedi şuan uyandım mide bulantimdan ölüyorum ve çıkarmadan da uyuyamam biliyorum ilaç içtiğim için kendiminl tutuyorum
benimmdunyamm Bahar1508 hamiellikte bir kere balık yedim Allah’ım sanki bütün tavalar balık kokuyor oguruyorum balık görmeye tahammülüm yok
4yaprakliyonca Bahar1508 inşallah biter bi an önce. Ben de 3 haftaya yakındır böyleyim. Özellikle çiğ şeylerin kokusu, evimin kokusu, yumuşatıcı kokusu napıcam bilmiyorum 🥴
4yaprakliyonca benimmdunyamm Ben de ilaç yazdıracağım haftaya randevumda. Durup dururken burnuma kokular geliyor öğürme bitmiyor 😬
benimmdunyamm 4yaprakliyonca prilam kullanıyorum hiç faydası yok bıraktım artık onu da kullanmıyorum icsemde kusuyorum midem bulanıyor icmesemde
4yaprakliyonca benimmdunyamm yaa 🥺 Rabbim yardımcınız olsun. İnşallah bir an önce biteceği haftamıza geliriz 🥲 benim 3.gebeliğim ilk ikisinde ne aşerme ne bulantı hamile olduğumu bile anlamadan bitirdim bu sefer kendime gelemiyorum