Ya kizlar adetim 28 gun gecikti 5 yildir bebek istiyoruz 10 ay once dusuk yaptim o kadar emindimki hamile oldugumdan butun belirtiler vardi
Alt karin agrisi Bas agrisi,sirt agrisi, mide bulantisi,kasik agrisi,karinda sisme,halsizlik vs. Surekli kan tahlilleri negatif cikiyordu ama emindim bisi var cunku kendimi eskisi gibi hissetmiyordum ve gunden gune sisiyordum.su an oyle bir durumdayimki goren 6 aylik hamile der.doktor iki defa gec dollenme olabilir diye erteledi bir hafta sonra gel filan dedi ama benim karnimin agrisi artti doktora gittim birde ne ciksin safra kesesinde birden fazla minik taslar varmis
İnternette yaxiyor ya hamilelik ile adet belirtileri aynidir diye yalan safra tasi ile gebelik belirtileri ayni🤦ama hala adet olmadim.acaba safra tasi adeti etkilermi?