Baharun2 ben gittim bu gün kontrole oğlumun hareketleri çok azalmış doktor bile üzüldü bende 3 gündür az hissediyodum zaten çok üzülüyorum bana dedi bebek yoruldu dedi erken soğum riskim var ya doğumum başladığı için bebek çıkmak istiyor artık çıkamadığı için de yoruldu