Saregulce Normalde günü gününe adet olurum. Ve bel ağrısı karın ağrısı göğüs şişkinliği yaşarım yıllardir böyledir. Şuan bir gün gecikme çok fazla akıntı ve sadece göğüs ucu hassasiyeti sırtımin üst kısmında bir ağrı var. Bunlar belirti sayılır mı
neval270071 Saregulce sayılmaz canım normal adet olacakmış gibi ağrılar oluyor yani beklemelisin 10 gün gecikirsen ve olamazsan bilki hamilesin
Dilsay Saregulce Bende göğüslerimde ağrı vardı enfeksiyonum olduğu için kasık ağrım vardı veya yoktu diyemem🤦🏼♀️Çünkü 10 aydır evliyim 10 aydır kasık ağrısı çekiyorum ..Bide sürekli uyuyordum ben ya😂Seninkiler de belirti ama 2 gün sonra erken gebelik testi yap kuzum🥰İnsaallllaaah güzel sonuçlar alırsın 😘😘🥰
Saregulce neval270071 her ay olan ağrılarım ve belirtilerim ile aynı belirtileri yaşamıyorm ama şuan yani yıllardır aynı ağrıyı aynı şekilde yaşarım asla şaşmaz. Farklılık olduğu için sormak istedim
neval270071 Saregulce bende şöyleydi canım sanki adet olacakmışım gibi ağrı oldu hatta dedim adet olacağım tüh falan ama geçti 3-5 güne sonra baktım adet olmuyorum sonra kan vermeye gittim