denizefe ılk gebelıgımde 36cıkmıstı oglum oldu 50-60altı erkek ustu kız dıyor herkes ozamanda demıstı bana ebenın bırı test sonucuna bakıp ogln olcak demıstı cuma gunu ıkılı test yaptrcam aklıma geldı bır soralım annelere belkı dogru cıkan olmustur