sunset_momy Hanımlar devletten randevu alcam ama hangi poliklinik kadın doğum mu, perinatoloji mi bilemiyorum. Yaptıranlar yazabilir mi
Yigitinannesiyim sunset_momy Sigortanız varsa niye ücretli olsun gerçi sigortasız olsanız da analık sigortasından faydalanırsınız
sunset_momy Yigitinannesiyim sigorta yok analık sigortası da yarısını mı karşılıyor tamamını mı ücreti ne kadar ilk çocuk hiçbir fikrim yok