İyi akşamlar kızlar. İlk hamileliğim 11 haftalık olduk bugün. Asla uykuyu düzene sokamıyorum. Çok geç saatlerde uyuyorum ve 5 saatte bir ilaç almam gerektiği için asla deliksiz bir uyku çekemiyorum. Böyle 6-7 saat hiç uyanmadan uyku istiyorum😪 Bebeğim için erken uyumak istiyorum hani uykuda önemli ya. Eşim askeri bir işte çalışıyor bazen geç saatlerde gelebiliyor ve çok erken kalkıp işe gitmeli, gece onun gelmesini beklerken uyku zamanı geçiyor zaten ve sabahları işe yolcu ederken de uyanarak uyku bölünüyor. Nasıl düzene oturtacağımı şaşırdım, hiç çaba sarfetmiyorum gibide uykunu düzene sokmak için😃