MerveEbru haftaya yani 17 haftalıkken camları açıp boyucam. Saçlarm sarı ve amonymsz tutacağını sanmıorm. Önemli olan kokusu. Kokuyu solumamak için cam kenqrınsa hemen yalandan boyucam 15 20 dk tutar geçerim.
Benimde çok çirkin duruo .
İlk hamileliğimde boyamadım. Doğuma 1 hafta kala boyamştm.ama o bile çok çirkin durmuştu.
Arkdalrm vardı boyıyordu. Bişede olduğu yokmuş meğer. Ondan camnkenarında boyucM bende