Bu gece 28 haftalık olduk sabahtan beri rahmimde baskı hissediyorum bugun 2 kere yerimden kalkarken ahh diye kalktim bı an da kasılma mı baskı mı bı his oluyor ama anlayamıyorum ilk hamileliğim olduğu için 🤦 çocuk çok hareketli hareketleri canımı acıtıyor hatta bazen. Acaba bu hissettiğim şey bu haftalarda normal mi yoksa erken doğum belirtisi mi yardımcı olur musunuz pazartesi kontrole gideceğim ama merak ediyorum bu durumun normal olup olmadığını??