Nzlisk Bugün bebeğin hareketsizliği sebebiyle doktora geldim acil olarak sezaryene alındım 😇 spinal anestezi ile doğum yaptım ama asla korktuğum gibi değildi darısı bekleyen tüm hamislerin başınaa🌸🌸🌸
Dilannayan21 Nzlisk Allah annalı babalı büyütsün bende 40+t gün olduk hareketlerınde nakadarlık bi azalma oldu da gittin doktor bana hareketlerınde azalma oldumu gel dedı ama gunduz hareket yok gece dans edıyor resmne napıcamı bılemedım
Arzu24 Nzlisk hayırli olsun birşey soracaktim hamilelikte burun tıkanıklığı ve kuruluğu yaşadınız mı sürekli olarak herkse soruyrm artk
eezgitturk Dilannayan21 39+4üm bende canım. Kaç gündür hareket azlığı nedeniyle hergün nstye bağlanıyorum. Doktorum günde en az 10 kere hareket etmeli dedi. Ben korkudan gidiyorum hastane şansıma çok yakın. Bebek artık aşağıda olduğundan ve yeri daraldığından daha az hareket edermiş ama tedbirli olmakta fayda var şüphelensen bile bence gitmelisin doktora 🙏
Nzlisk Dilannayan21 benimki de çok az hareket ediyordu dokunduğumda tepki veriyordu ama yattığımda yemek yedigimde hareket etmiyordu sadece kontrol amaçlı gelmiştim
Nzlisk Dilannayan21 bence sizde ihtimale bırakmayın ben birgun takip ettim diğer gün öğleden sonda gitmiştim iyiki gelmişim bebisin kalp atışları yavaşlamış kaydedebilirdik
ogretmenanneyimm Arzu24 Ben şiddetli ve baş ağrısı mide bulantısı yapıyor artık 2 aydır burun spreyi ile yaşıyorum resmen
Nzlisk Arzu24 sürekli kuruluk vardı yanma ve afedersiniz kuru kuru kan dökülüyordu genelde bazen de hafif kanama oluyordu doğumdan sonra kuruluk azaldı büyük miktarda
Nzlisk mucizegebelik6 gelişimi 2 hafta öndeydi zaten baştan beri ileri giden bir bebekti 34 te 2900 gr di doğumdan önce girdiğim ultrasonda 3650 demişti 3300 doğdu