Bahar1508 tabi hemen anlatayım 😊 Aslında kontrolüm vardı onun için geldik 35. Haftada olduğum için nst istedi doktor. Düzenli sancım çıktı ve yatışım yapıldı . 2. Sezeryanım bu . Bebeğimde küvezde değil solunum sıkıntısı varmış biraz yoğun bakıma aldılar bende sütümü getirmeye çalışıyorum elle sağarak.. 😌