Gamzer Kızlar öncelikle rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin evlatlarımıza. ❤ İzmirde yaşayıp Gözde hastanesine giden, doğumu orda yapmış veya yapacak olan kimse varmı acaba?
gulin-35 Gamzer beenn 8 ay once oglumu ırda dogurdum sımdı yıne hamıleyım yıne orda dogurucam ınsallh gonca hanım doktorum cok memnunum hatta yegenım orda bashemsıre oda hamıle oda o doktora gıdıyor ucretıne gore guzel bence bazı hastaneler 20 bın gıbı fıyatlar verıyor sonucta yapılan ıslem aynı bır gece ultra luks bı odada kalcam dıye o parayı vermem sahsen tabı kı herkesın fıkrıne sayfı duyarım yanı odanın guzellıgı cırkınlıgı zaten o mınık suratı gorunce onemını kaybedıyor 😀
Gamzer gulin-35 İkinci bebeğim. Bende Gonca hanıma gidiyorum, doktorumdan çok çok memnunum ama bu Hastane de ilk doğumum olacak. İlk oğlum Hayat hastasinde doğmuştu 😊 Sağlıkla kavuşalim inşallah yavrularımıza belki muayene zamanlarımız denk gelir karşılaşırız belli mi olur 😊
gulin-35 Gamzer olabılır karsılasabıkırız kac haftalıksın ben 11 doktor cok ıyı gercekten o olmasa gıtmem o nereye ben oraya 😀