unkowngirl Kızlar 39.haftaya girdik. Uygulamaya göre son 7 günümüz. Henüz bizde birşey yok sanki gelmek istemiyormuşuz gibi 😀. Sizde durumlar nedir? Kaçıncı haftanızdasınız? Kasılmalarınız var mı? Ne önerirsiniz doğurabilmemiz için 😂
Glhnss unkowngirl 34+5 sanki günler durdu artık ya geçmiyor bir türlü sağlıcakla kavuşun yavrunuza inşallah sizin bitmiş bile 🥲
eezgitturk unkowngirl 39+4deyim normal doğum bekliyoruz fakat benim bebişimde gelmek istemiyor😂 yarın doğum şeklime karar verilecek korunmasız ilişki hurma yürüyüş tarzı şeyler bende etki etmedi düzenli sancıda yok açılmada yok bebeğimin sağlığı daha önemli fakat sonum sezeryan gibi görünüyor… başından beri normal doğum isteyen biriydim allahım yardım etsin sağ sağlim doğurmak için 🙏
Durununannesi46 unkowngirl 39+5 teyim tık yok 🤷🏻♀️ Yarın kontrolüm var bakalım ne dicek doktor. Sancılarım kasılmalarım çıkmıştı ama Bebek kanala girmemişti salı günü 😞
290392 unkowngirl 38 hafta olduk bizde. 29 martta sezeryana gireceğim, bu vakte kadar ne sancım oldu ne açılmam. Yarışmacı arkadaşlara başarılar😂
Dilannayan21 eezgitturk bende 40+4 gunduz bişi yok gece sancım var napıcam bılmıyorum doğum sancıları olmadığından hastaenye gitmek te istemıyorum küçük kızımda var gece gece
eezgitturk Dilannayan21 ah aynı ben şuan bile adet ağrısına benzer ağrı yaşıyorum. Ama gündüz bişey yok. Doktorum bebekler gece daha enerjik oluyor doğum başlaması en çok gece oluyor diye yorum yapmıştı. Allah verede sağlıkla doğursak artık😂
unkowngirl Dilannayan21 Acile gittiğinizde hemen nst ye bakıyorlar ve açıklığınıza gitmenizi tavsiye ederim
Deletedmom_289 unkowngirl bende 39a girdim tık yok ne nişan ne bir belirti gece yalancı kasılmalar ama bayagı yalancı yanş o kadar sanırım benim bebişte gelmek istemiyor 😅
Cennetulmevaaa unkowngirl bende bugün 39 oldum gece cok baskı yapıyor aşağıya dogru ani kasilmalarda oluyor ama sadece gece, gündüz bişi yok gibi