Mrvylmz Bizde 8+6 olduk ve tek yumurta ikizi olduğunu yeni öğrendim zaten ikiz çok çok istiyordum ama doktorumuz en son gittiğimizde çoğul gebelikle ilgilenen perinatoloji bölümüne yönlendirdi,salı günü oraya gidip tekrarda detaylı muayene olacağız,kime gitsem kim duysa hemen negatif yanları saydı riskleri anlattı bende tam tersi olumlu düşünüp herkesi herşeyi püskürttüm 🙈umarım sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız