Kızlar benim bebişim başından beri aynı 20. Haftada hissetmeye başladım çok hareketli bir bebek değil canı isterse iki pıt pıt yapıp geri uyuyor gün içinde de hareketli değil yemek yediğimde de nadir hareket ediyor 34+4 olduk hala aynı nstye girince elimize buton veriyorlar ya hareket edince basın diye yanımdaki gebeler dıt dıt dıt hiç durmuyor benim bebe 20 dakikada 10 hareket anca ediyordur nstde sizde durumlar nasıl normal mi acaba bu😁