Nesliern Kızlar 4 haftalık gebeyim önceden ara ara rahim üstünde pıt pıt atma hissederdim bugun özellikle sürekli onu hissediyorum neden olur bu acaba sorun yoktur dimi
mucizemizibekliyoruzz Nesliern bebeğe kan pompalanıyor ya kalp atışı gibi pıt pıt atar ordan sorun yok hep oluyor öyle :)
parasetamoll Nesliern artık Rahime giden damarların daha çok kan taşıyor ki orada büyük bir aort damarınız var ilerleyen haftalarda karın içeri dışarı gider gelir gibi olacak 12 de filan hareket sanacaksınız ama sakin olun o bir damar 😂