Merhaba arkadaşlar … 2li tarama yaptrmadim baslarda doktorumda mecburi olmadigini soylemisti fakat 2li tarama yaptirmadigim için perinatolojik degerlendirme ve anamoli taraması istedi benden düzcede yaşıyorum ayrintili ultrosonada giremedim zateb . Ankara eskişehir gibi buyuk sehirlerde var bu .zaten 22 haftaliktim doktorum bunlari isterken guhum geldi diye vermediler sıra olayı yaşayam varmı acaba ben gibi ?