Canım ister istemez annelik içgüdüsü çoğu hamişlerde oluyor, benim birde bi kaybım var cennet kuşum o yüzden dahada endişeliydim ama sonra düşündüm ki allahım ne yazdıysa o oluyor o ol derse zaten olur önüne geçilmez olacak olan doğuncada olur allahım hepimize sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin kendimi hep böyle düşünerek rahatlattım ve korktuğum herşey başıma gelcek korkusuyla düşünmemeye çalışarak şuan çok şükür 34 haftaya girdim halen daha tabi ister istemez oluyor ya bişey olursa ama rabbim ne derse o olur önüne geçilmez diyip yine düşüncemi değiştirmeye çalışıyorum..