Ipekgulll Çocuk çıkana kadar sakinleştirici veremeyiz bebeğe geçer dediler. Sonra ben bayağı bağırınca, doktorumun yanındaki doktor genel e dönüyoruz dedi anestezi doktoruna. Tam o beni uyutacaklardaki, bebek çıktı. Uyutmayın daha acımaz dedim ve zaten sonrası hiç sıkıntı olmadı. Acı da değildi, baskıydı ama ben çok korkmuştum. Çocuk doğduktan sonra sakinleştirici yaptılar ki zaten dediğim gibi sonrası acımıyor bir şeyde hissetmiyorsun