Turkolog12 sonuç aldığınız zaman doktor inceliyor hemen siz niye göstermedinz ,ben de pıhtılaşma testi yaptırdım bu şekilde anladığım kadarıyla 4G,5G yazan değeriniz için birşeyler söyler önemli de olabilir ihmal etmeyin.
Bende ilk bebeğimi kaybettim o yüzden şimdi ecopirin içiyorum bu hamileliğimde belki size de tedavi uygulanır bir an önce gidin