Neden böyle postlar açılıyor anlamıyorum hamilelik hassas bir dönem bebeğini sağlıkla kucağına almak isteyen anneler ister istemez karşılama yapıp eksik veya yetersiz hissedebilir elhamdulillah benim bebeğim için herşey yolunda ama belki herkes için aynı durum söz konusu olmayabilir :(