Haticeeesahiinn detaylı ultrason çekildim geçen gün bana çok kilo aldın diye kızdı doktor 21. Hafta +9 kilo oldu tebrikler bana benden önce giren kişiye de bebek beslenmemis dediler, nedenini bilmiyorum, kıza 2 hafta takip edeceğiz yine kilo almazsa erken alacağız dediler çok üzüldüm kadın da çok zayıftı top gibi sadece karnındaki vardı sonra dedim ki bebeğim sağlıklı kilo verilir yeter ki kızım iyi olsun napiym şeker yüklemesi yapılınca diyetisyene gideceğim ben de gebelik şekeri çıkmasa bile kontrollü gideceğim herseyin fazlası zarar doğumdan sonra 24 kg alan kizkqrdesim 1 seneye kalmadan emzidigi için tüm hepsini verdi kilosunun