newbabyno2 Kızlar 2 sezeryan arası yakın olan kım var bir ölü doğumum var neler yasadınız? tekrar cocuk düşünmek ıstıyorum ama bır sıkıntı olur dıye korkuyorum
Bebegimizolsundu newbabyno2 canım ben ben ikinci kızıma 13 ay sonra hamile kaldım araları 22 ay yani bir sene geçsin öyle düşün bence Ama üçüncü ayına kalanlar da var yani yok değil doktorun ne dedi
newbabyno2 Yigitinannesiyim hayır 20. Haftada detaylıda bir cok sorun cıktı ve doktor aldırmamı ıstedı ben bekledım ama düzelmedi kalbi durdu
newbabyno2 Bebegimizolsundu 1 yıl dedi ama sonradanda 2 ay sonra kalanda oldu bır sorun olmadı dedi kafamı karıstırdı 😑
alcang newbabyno2 ikinci sezaryenim ilkine göre daha kolaydı. Hamilelikte bi sorun yaşamadım. Tabi son haftalar ister istemez ağrılar oluyor ilk de olsa 5 de olsa oluyo zaten. Dikişlerim açısından da bi problem olmadı