Ruveyda_baskapan Gizembiniciogl1 ooooo hemde normal ötesi 8 haftaya kadar sürer. Hatta 18 im halen daha var
Semaa12 Gizembiniciogl1 kasık ağrısı normal benimde kaşığım da ağrı yok bende niye ağrı yok diye endişeleniyorum bence olması normal